martes, 11 de abril de 2017

Dafne Schippers trvá 200 metrov svetovej zlato, ale Dina Asher-Smith mine medailu

Krátko po Dafne Schippers privolal predstavenie zúri intenzitu a jemný krvavé myšlienkovú ku kotúču v jamajskej Elaine Thompson, bola tak závrat musela navštíviť lekára. Všetci ostatní vedeli, ako sa cíti. To bol najväčší ženský 200m finále v histórii.

Až do posledných niekoľkých zúfalých krokov, keď Thompson narazil rovnako Schippers šiel nadzvukové sa zdalo isté, že Thompson bude pridávať ďalšie šprint medailu jamajskej knihy. Ale Schippers, 23-ročná Holanďanka - ktorí sa rozhodli iba pred dvoma mesiacmi priekopy sedmiboji na 100m a 200m - mal iné predstavy

Súčasné dip na trati mal dav zalapal po dychu ..Ale bolo to časy medailistov, kto ré zaslali čeľuste zhadzovať na zem: Schippers 21,63, 21,66 Thompson, Veronica Campbellová-Brownová 21.97. Pre ešte len druhýkrát v histórii, po pokazené 1988 olympijských hier Soula finále, tri ženy bežal pod 22 sekúnd v rovnakom 200m závodu. A v dýchacom vzdialenosti bola Británia je 19-ročný Dina Asher-Smith, ktorý bežal na výkon Betclic-Bonus ihneď po registrácii svojho embryonálneho kariéry až do konca piate miesto v 22.07. Nielenže ukradnúť Kathy Cook britský rekord, ktorý bol sadá prach na 31 rokov, ale to sa jej najrýchlejší teenager cez 200m v histórii.

A film prostredníctvom záznamových knihách dať to, čo sme boli svedkami v ďalšie kontext.Schippers je teraz na treťom mieste v zozname všetkých čias, za sebou len notoricky známy Američanov Florence Griffith Joyner a Marion Jones, z ktorých jeden zomrel čoskoro a iné ktorej povesť bola zničená, keď b ola odhalený ako podvod lieky užívať. Niet divu, že prvá otázka Schippers bolo, či sa považuje za seba "čistý 200m svetový rekordman".

Schippers pochopiteľne nechcel smerovať k tej temnej uličky. Ale keď bol požiadaný, či by mohla byť dôveryhodný, vyzerala anketára do očí a odpovedal: "Viem, že som čistý a viem, že veľmi tvrdo pracovať pre ňu." Samozrejme ona. Čo iné by hovorila?Čo iné mohla povedať?

Ide o svetovej atletiky teraz obýva, kde každý ohromujúci výkon sa stretol s pochybnosťami. Ale holandskí novinári, ktorí majú známe Schippers a jej tréner Bart Bennema, pretože oni začali pracovať spoločne trval na tom, že sú dôveryhodní. Ako Mark van Driel, spisovateľ pre De Volksrant, povedal Guardianu: "Poznal som Dafne, pretože jej bolo 16 a ja jej verím, pretože som požiadal všetky problematické otázky mnohokrát a jej odpovede sú vždy presvedčivé. A Bart je vždy otvorená tiež. "

Bennema odpoveď na otázku, či to bolo pochopiteľné, že ľudia môžu mať pochybnosti určite povzbudivé. "Nemá najlepší predchodca," povedal a pokrčil ramenami. "Také jednoduché.Nemôže si pomôcť. "

A skrumáž sa zhromaždili, a otázky prichádzali do myseľ reportérov vyschli. V tom čase mali svoj životný príbeh, kapitolu a verš z jej prípravy, a počul, že akné Schippers trpí - niekedy s nádychom chemické pomôcť - prebieha v jej rodine. "Pôjdete Ak po ulici v Holandsku môžem poukázať na 10 dievčat jej veku s tým kožu," povedal Bennema. "Chápem, že je to jedna z vecí, ktoré máte, keď ste doping, ale niekedy stačí mať zlú pleť. To nie je fér.Je to v rodine. "

Van Driel potvrdil, že videl Schippers sestra mali rovnaké podmienky, a že sa jedná o rodinný rys, ktorý trval až do konca 20. rokov.

Nevyhnutne Schippers "farby pleti prišiel taky. "Chápem, že na otázku, pretože je biela, ale to nie je faktorom pre mňa," povedal Bennema. "Má len tie správne gény. Je to tak, ako to je. Tam bola čínska dievča vo finále moc.


"

Bennema tiež pripomenul svoje publikum Schippers 'rodokmeňom.Nielenže získala medaily na veľkých šampionátov každý rok od roku 2010, ale ona porazila víťaza Olympic 200m, Allyson Felixová, ako 19-ročný v roku 2011. "Prvýkrát som ju trénoval, keď jej bolo 16 rokov," povedal s úsmevom , "Bola tvrdohlavá ako ona je teraz."

Nebol žiadny náznak toho, že Asher-Smith -, ktorý začína svoj druhý ročník na King College v Londýne, za tri týždne - bol sklamaný potom, čo chýba na pódiu desatín sekundy. "Už som bežať tri osobné naj tri dni za sebou a skončil s britským rekord," povedala smilingd. "Zdá sa mi všetko dal som to."

Rovnako ako zvyšok z nás, aj keď ona bola ohromená tým, čo videla pred sebou. "Myslel som,, ja viem, Betclic-Získaj bonus práve teraz že som naozaj snažia čo najlepšie, ale oni sú už preč, takže to, čo na zemi je čas bude? 'Keď som prekročil hranicu som bol ohromený.Ale oni si to zaslúžia. Mám veľa práce robiť "

Asher-Smith oslávi s plátkom mrkvový koláč, keď sa vráti domov v pondelok. - ale do tej doby ona túži na 4x100 relé medailu sprevádzať bronz ona získal ako nezrelý 17-ročný v Moskve v roku 2013.

opäť však bude Schippers ležať v zálohe a svrbenie pre tretiu medailu v Pekingu. Vo svojom rodnom meste, Utrecht, veľkým úspechom je často odmenený ten účastník, ktorý má ulici pomenovanej po nich. Tí, ktorí boli svedkami jej ohromujúci displej z vôle a konských síl bude dúfať, že sa nikdy roztrhané down.World atletike Majstrovstvá: Beijing 2015, Deň siedmy - live! Čítajte viac < /p> Betclic-Klikni pre svoj bonus

1 comentario:

  1. Som veľmi vďačný a chcem sa podeliť o svoje svedectvo. Som veľmi nadšený, že som narazil na Veľkého doktora Princa Idialu. Pomohol mi vrhnúť veľmi silné kúzlo lásky, ktoré mi pomáha priviesť späť môjho bývalého. Môj bývalý ma predtým opustil s dvoma skvelými deťmi a utiekol s mladším milencom a táto jeho činnosť ma zanechala tak zničeného. Ale to všetko vďaka Veľkému doktorovi Princovi Idialuovi, ktorý mi pomohol čarovať v láske, ktorá ku mne privádza môjho bývalého späť. Teraz sme jedna veľká rodina a sme spolu tak šťastní. Môžete číslo WhatsApp: +1(504)603-3666 alebo e-mail: * (princeidialu@outlook.com) pre všetky vaše duchovné problémy, vyrieši ich za vás

    ResponderEliminar